Elke maand tonen we je de meest actuele & inspirerende business strategieën uit binnen-en buitenland. Zo blijf je “always one step ahead” in het optimaliseren van jouw future-proof bedrijf!
Het concept van "social proof" is van onschatbare waarde voor bedrijven die hun website als visitekaartje zien en ook zo willen gebruiken. Het is het digitale equivalent van mond-tot-mondreclame en het kan een krachtig instrument zijn om vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen bij potentiële klanten.Continue Reading
In tijden van crisis en/of recessie is het beheer van de cashflow nog een essentiëler onderdeel van het bedrijfsbeheer als anders. Een gezonde cashflow is van cruciaal belang voor het voortbestaan van een bedrijf, vooral wanneer de omstandigheden onvoorspelbaar en volatiel zijn. Cashflowbeheer is de kunst om geld te managen zodat een bedrijf voldoende middelen heeft om aan zijn verplichtingen te voldoen en om uw bedrijf verder te doen groeien....Continue Reading
ChatGPT zou je kunnen zien als geavanceerd taalmodel dat bedrijven kan helpen hun marketinginspanningen te verbeteren. Het is geen bedreiging voor marketeers, maar eerder een aanvulling op hun werk en kan hen helpen om hun doelen te bereiken. In deze blog zullen we enkele manieren bespreken waarop ChatGPT marketeers en copywriters kan helpen, daarnaast krijgt u ook nog enkele tips voor een effectief gebruik van deze tool. Als marketeer of...Continue Reading
Werving en selectie zijn al jarenlang belangrijke aspecten van elk bedrijf en zijn constant in ontwikkeling. In 2023 zal het nog belangrijker zijn om creatieve manieren te vinden om talent aan te trekken. Het aantrekken van de juiste kandidaten is cruciaal voor het succes van een organisatie. Dit betekent dat “Recruiters”, bedrijfsleiders en HR-professionals marketingtechnieken zullen moeten gebruiken om hun vacatures onder de aandacht te brengen en de juiste kandidaten...Continue Reading
Wanneer je een rondvraag doet bij sales- en marketing verantwoordelijken naar de R.O.I. van beurzen en de marketing impact die zij hebben, dan hoor je vaak argumenten als: te duur, ouderwets, Ingehaald door virtuele evenementen of inefficiënt: We zijn nu éénmaal onderhevig aan verandering of ontwikkeling en dat is voor bedrijven niet anders. Toen er nog geen internet was (voor sommigen onder ons haast niet voor te stellen), haalden we...Continue Reading
Elke maand tonen we je de meest actuele & inspirerende business strategieën uit binnen-en buitenland. Zo blijf je “always one step ahead” in het optimaliseren van jouw future-proof bedrijf!